I want to be R-I-C-H!

As in super duper mega rich.

Before, I want to be famous. I wanted to be a star. An actress. Or whatever it takes just to be famous.
But now, I just to be rich. After all, who needs fame when you have all the money in the world?
Agree? πŸ™‚
So come on, make me rich! ^___^
Advertisements

18 thoughts on “I want to be R-I-C-H!

  1. Sarah Yasmin November 9, 2008 at 8:30 pm Reply

    haha correct! if youre mega rich im sure famous ka rin.. hahaha! dahil sympre sa pera mo.. daba? ako nga sabi ko sa mga friends ko and bf ko.. manalo lang ako sa lotto hihinto na talaga ako mag-aaral! personal tuitor na lang.. hahaha! πŸ˜€ haaay!

  2. Jean Monique Sanchez November 9, 2008 at 8:37 pm Reply

    Hahaha. πŸ˜€ I somehow agree… But I'd rather be rich and not so famous. :)Ako, I'd still go to UP. πŸ˜€ Hehehe. πŸ˜€ Pero okay din ang personal tutor. Tapos magtour around the world while learning. *wink*

  3. raymond orfano November 10, 2008 at 12:33 am Reply

    grabehhh!!! me too.. i'm aiming to be rich but so damn famous… low profile.. so i can still share my blessings at ilalagay ko sa sobre.. anonymous.. hehehe.. tapos yah.. sama ako habang nag aaral ka at nag tutour.. ako naman still working while on my private jet.. yaaaahhh!!! hai!!

  4. KIKAY KATITAY November 10, 2008 at 2:31 am Reply

    same here, Moe! πŸ˜€ i know we can make it with God's power & in His time. =)

  5. Janina Paula Sy November 10, 2008 at 3:56 am Reply

    hey, moe. ako, i want to be H-A-P-P-Y, though having a little money won't hurt. hehe. the simple joys of life. nakikita na ang kababawan ng pangarap ko. πŸ™‚ *blushing*

  6. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 5:36 am Reply

    Yeah. We can tour on your private jet. :PKidding aside… gusto ko rin ng low profile. I don't want my name emblazoned on every charity and foundation I'll be donating to. Hehe.

  7. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 5:37 am Reply

    Yey! πŸ˜€ Yes, we can make it! I'm so positive no? Hehe.

  8. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 5:39 am Reply

    Hehehe. πŸ™‚ That's okay Nina… everyone wants to be happy naman. :)Alam mo ba yung text message dati about being happy?Teacher: What do you want to be when you grow up?Kid: I want to be happy. :)That coming from a kid is an "awww" moment. πŸ˜€

  9. Revina Que November 10, 2008 at 11:09 am Reply

    Hahaha! Who doesn't want to be super rich? But don't expect that having more money will make you happier. In fact, I think it brings more complications. You can just afford more distractions. πŸ˜€

  10. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 11:34 am Reply

    True. πŸ˜€ Sige na nga…I want to be happy first, and super rich second. πŸ˜€

  11. Revina Que November 10, 2008 at 12:05 pm Reply

    Haha! Yeah! But do you know where to look?In Matthew 6:33 it says, "Seek first His kingdom and His righteousness, and all these things will be given to you as well." Under "all these things" falls joy, prosperity, and all the good things of life. Seeking the kingdom doesn't mean going on a pilgrimage or hunting for the Holy Grail or whatever. It simply means putting God first in your life, seeking a deep relationship with Him and doing what He wants you to do. Nothing more, nothing less. It starts with salvation at the cross, and goes on to eternity. I've seen it in the lives of my parents and so many people around me. They've always been provided for, and they have a wellspring of joy in every situation. I've started on my journey, but I've still got a long way to go. Don't we all? πŸ™‚

  12. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 12:15 pm Reply

    I've started my journey a little late… when I was 17. Oh well… And yeah, I've still got a long way to go. Which reminds me, I'm gonna borrow one of your books. Hehe. The one you mentioned on your blog. πŸ˜€

  13. Revina Que November 10, 2008 at 12:30 pm Reply

    Ako I was 18 when I started! πŸ™‚ Yeah, I'll bring the book tomorrow. Tell me what you think about that too ha! Doesn't work for everyone kasi. But for me, it's amazing that the book isn't all wrinkled, considering all the tears that fell on it. ;-D

  14. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 1:40 pm Reply

    Yey! πŸ™‚ Tamang-tama because I want something good to read. πŸ˜€ Naku, baka waterproof yung pages! πŸ˜€

  15. KIKAY KATITAY November 10, 2008 at 1:54 pm Reply

    dapat lang! πŸ˜€

  16. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 2:01 pm Reply

    Ikaw din naman eh. Hehe. And I admire your strength. πŸ™‚

  17. Revina Que November 10, 2008 at 2:24 pm Reply

    Hahaha! Most probably. πŸ™‚

  18. Jean Monique Sanchez November 10, 2008 at 2:38 pm Reply

    Can't wait to see you tom. πŸ˜€ And the book of course. Hehe. πŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: